nedeľa 28. mája 2017

Tréningový 20. - 21. týždeň

 



Čas a peniaze sú dve veci ktorými nikdy poriadne nedisponujem a tak som znova zhrnul dva týždne do jedného. 
Termínovka na Štefánika 144km/5300m sa neúprosne blíži. Pred tým 2 týždne ešte Valašský Hrb 54km/1900m (1318m Movescount) a tieto dva preteky znamenajú vrchol prípravy a vôbec mojej sezóny. Potom len chuť ukáže či si dačo ešte naplánujem.
Za 20. týždeň  som si teda stihol odbehnúť 98km a 2670 výškových metrov čo predstavovalo niečo málo cez 10 hodín aktivity (Strava). Po víkendovom Ultrapunku 85k som si vôbec nepredstavoval, že dokážem tak rýchlo zregenerovať a nabehať toľko kilometrov, ale Boh mi doprial nakoniec.

Pondelok -  beh voľno, 30min. ľahké cvičenie na stred tela , 10min. roller

Utorok - dlhý tempový beh - beh z práce 21 kilometrov. Chcel som vyskúšať trošku zmenu tempa a zapracovať na rýchlosti, ale stále ostať čo najviac v aerobnej zóne. Cestu domov som si tak zrýchlil o 8 minút. Za 42 rokov pri miernom zlepšovaní budem bežať rýchlejšie než firemný autobus :) to je výzva! Večer ešte 15min roller.

Streda -  recovery run - 9,7km šuchtačka na Východnej v nízkej intenzite. Večer 30min. cvičenie, 10min. roller.

Štvrtok - Intervaly - 12km na Brezine (80-90% MTF) 1x1500m / 2x800m / 1x600m / 2x400m / 1x200m / 1x100m / 3x50m šprint - 2min. pauza medzi intervalmi. Večer 15min. roller.

Piatok -  beh voľno, večer 25min. cvičenie celého tela, 10min. roller.

Sobota - dlhý horský beh - 34,5km / 1571m v mojom obľúbenom sedmičkovom tempe. Trenčín - Ostrý vrch - Petrova Lehota - Baske - Dolná Poruba. Svalovica na prdeli po piatočných drepoch a málo vody ku koncu. Večer 10min. roller.

Nedeľa - horský beh - 19,7km / 628m. Trenčín - Kubrica - Ostrý vrch - Soblahov. Nazbieranie ešte posledných výškových metrov a prinútiť telo pracovať rozbité a unavené. Večer 10min. roller.


21. týždeň 
Môj couch alebo gauč? :D

Týždeň kedy som si povedal a dosť... Budem viac spať a odpočívať lebo po víkende som sa cítil tak jednoducho povedané, rozmrdaný. Niekedy to inak nejde opísať, tak sa ospravedlňujem. A tak som pojal týždeň pred Valašským Hrbom, prvým klincom sezóny asi takto. Bolo mi dopriane nabehať 90 kilometrov / 2880 výškových metrov čo bolo 9 hodín aktivity (Strava).

Pondelok - voľno od behu, žiadny roller , žiadne cvičenie. Len som dýchal a spal.

Utorok - výbehy do kopca - 11km / 758m (80-90 MTF), 6 x Kozí vrch, 1x Merínske skaly + 2x zbeh, 1x Kukučínka v tempe. Jeden deň som sa dával do poriadku, aby som sa znova za hodinu zrušil na týždeň. Dobrá taktika pred pretekom :) v noci 10min. roller.

Streda - recovery run - 9,6km šuchtačka na Východnej v nízkej intenzite. Nepríjemný pocit a tepy do 5 kiláku lietali jak na maratóne, no potom sa to zlomilo a bol kľud. V noci roller 15min.

Štvrtok - tempo beh - 11,4km na Východnej. 10min. WU / 40min. tempo (80%) / 5min. CD. Chcel som si predĺžiť tempo na 50 minút, ale peristaltika ma dohnala akurát tak v tempe domov. V noci 15min. roller.

Piatok - beh voľno, roller 15min. 

Sobota - dlhý horský beh - 54,7km / 1318m v závodnom tempe. Nebudem moc písať o mojom trápení po 42. kilometri a nechám si to na zvlášť stránku na blogu :) možno sa bude na čo aj tešiť. Veľký boj v hlave ku koncu a telo pomaly rezignovalo.

Nedeľa - recovery run - 3,5km na Východnej. Mentálne vypnutý, fyzicky zničený a tepy si robili čo chceli. Radšej som to zabalil skôr než ma niekto bude zoškrabávať z asfaltky.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ako mi drepovanie pomohlo so zranením.   Niektorí moji blízki vedia, že ma dlhodobo trápilo pravé koleno. Cez sezónu je toho niekedy...