nedeľa 14. mája 2017

Tréningový 18. - 19. týždeň





Keďže nebolo moc času na nič a na písanie obzvlášť, tak som si nakoniec dovolil spojiť dva tréningové týždne do jednoho. Nakoniec však o nič nejde.
18. týždeň sa mal niesť v znamení výklusov a prípravy na sobotňajšiu akciu Ultrapunk 85 od Tk Filozof a tak som  pojal celý ten týždeň viac šuchtavo. Za tento týždeň sa mi aj vďaka Up85 podarilo nabehať 123 kilometrov s 4100 výškovými metrami, čo bolo nakoniec 19,5 hodiny aktivity. Snažil som sa rollovať každý deň a okrem spánkového hlbokého deficitu som bol s týždňom veľmi spokojný.

Pondelok : beh voľno, večer cvičenie 30 minút / 15 minút roller.

Utorok : dlhý tempový beh - beh z práce 21 kilometrov. Sledovanie tepovej frekvencie (únava). Večer roller 15 minút.

Streda : recovery run - 8,1km šuchtačka na Východnej bez nálady a chute. Večer 15 minút roller.

Štvrtok : recovery run -  5,3 km ďalšia nudná šuchtačka na Východnej pred víkendom. Večer 10 minút roller.

Piatok : total free 

Sobota : orientačný ultra beh v tandeme - 89,2 km / 3908m výškových. 18h:19min aktivity. Cca 15 minút roller po dobehu.

Nedeľa : total free. Rozbitučký príjemne. Večer roller 15 minút.


19. týždeň

 

Po víkende som bol v spánkovom deficite a telo si začalo pýtať viac odpočinku. V práci poobedná zmena a tak som toho patrične využil ku dospaniu. Plánoval som si, že na tento týždeň pôjdem pomaličky a sám uvidím ako budem cítiť nohy a podľa toho si urobím aj tréning. Popravde sa mi nechcelo ani prd... Chcelo sa mi len spať a piť tekutiny. Trénovať som chodil aj v noci po práci lebo ráno som sa nedokázal vykopať z postele. Nakoniec som ku prekvapeniu nabehal 82 kilometrov s 2830 výškovými metrami čo bolo 9h:14min aktivity. Veliká spokojnosť hlavne s víkendom.

Pondelok : beh voľno, cvičenie 30 minút / 10 minút roller

Utorok : recovery run  8,4km - šuchtačka na Východnej za svitu mesiaca. Roller 10 minút.

Streda : recovery run  6,8km - Brezina beh predčasne ukončený kvôli peristaltike čriev a bez toaleťáku... Dobehol som LTT :) v noci 25 minút cvičenie / 10 minút roller.

Štvrtok : stupňované výbehy do kopca 7,9km / 480m - Brezina  3x 75-85% MTF / 2x 85-90% MTF / 1x 90-95% MTF. Nohy jak dva šutre a prdel z betónu. Únavu po víkende stále cítiť. V noci 35 minút cvičenie / 10 minút roller

Piatok : total free / 10 minút roller

Sobota : dlhý cezpoľný beh  27,4km / 931m - Trenčín - Ostrý vrch - Macková - Soblahov. Nohy ešte stále unavené... Teplo a málo vody na cestu. Večer 15 minút roller.

Nedeľa : dlhý cezpoľný beh 31,3km / 1201m - Trenčín - Ostrý vrch - Svitava - Petrovanské lúky - Nad Teplicami - Kubrá. Kopec energie a tak som sa snažil bežať čo najviac do kopcov a skúsiť vybojovať nejaký segment. Teplo a rýchlejšie tempo do polovice ubralo síl a na konci nebolo moc na rozdávanie. Pred žel. stanicou mi začalo aj prščeky krútiť na rukách :D dehydratácia? Sranda to telo... Poobede 15 minút roller


 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ako mi drepovanie pomohlo so zranením.   Niektorí moji blízki vedia, že ma dlhodobo trápilo pravé koleno. Cez sezónu je toho niekedy...